Aquest any, coincidint amb Girocaça, es farà la Junta General Ordinària que serà oberta als caps de colla del senglar federades a la Territorial de Girona. Aquests hi estan convidats amb veu, però sense vot. Fins ara es feien les trobades per separat i ara es faran de manera conjunta.
L'esdeveniment es durà a terme al Pavelló Municipal d'Esports de Ripoll, a escassos metres d'on se celebra la fira Girocaça el pròxim 23 de maig. El pavelló municipal és al Carrer Concepció Ducloux.
L'ordre del dia aprovat per la Junta Directiva és el següent:
-
Elecció dels dos interventors per l’ aprovació de l’ acta.
-
Informe de Presidència.
-
Informe de Competicions.
-
Resultat de l’exercici econòmic 2025
-
Aprovació del pressupost de l’exercici econòmic per l’ any 2026
-
Ratificació del nomenament de dos membres de la Junta directiva per cobrir dos vacants.
-
Temes varis
-
Precs i preguntes
Posterior a la reunió, està previst fer un dinar de germanor en el mateix pavelló, en el qual queden convidats a títol personal els presidents i caps de colla de les societats de caçadors federades a la Territorial de Girona. Durant el dinar de germanor es sortejaran 5 permisos selectius de cabra salvatge a la ZCC del Montgrí i altres obsequis cedits per alguns patrocinadors. Cal confirmar l'assistència abans del 14 de maig al correu administracio@fedcagir.cat.